söndag 29 december 2013

Spel och egentid

Igår lördag så åkte jörgen i väg själv med stella och fikade och handlade. Medans spelade jag och luna den försvunna diamanten och sen färglotto. När dem andra kom hem så fortsatte vi med godis och färglotto sen när barnen lagt kollade vi på sällskapsresan.

I dag söndag så fick vi besök av christian fick en julklapp och kläder ifrån hans syrra till alvin. Fikade och pratade. Sen åkte jörgen i väg själv med luna och köpte nya vinterkläder och fikade. Medans spelade jag och stella färglotto som luna fick av oss i julklapp och lite hello kitty yatzy som stella fock i julklapp av stefan mim bror och saga min brorsdotter. Vi tittade sen på pippi. jag åkte i väg när dem kommit hem och handlade massa gott till nyårsaftonen.
Blir smörgåstårta till lunch när jag fyller år efterätt konserverade frukthalvor med vaniljvisp. Till middagen på kvällen kommer min mamma och krister och då ska  i äta ädelostpaj med sallad efterätt vaniljglass marränger och chokladsås.  Barnen är överlyckliga att dem ska få vovvlor.
När barnen somnat kollade vi på hälsoresan och bara slappade. Dags att sova snart nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar