onsdag 4 december 2013

Ändrad livsstil och underbara barn

I tisdags så gick jag lång promenad själv först med alvin och sen med leo. Har ätit regelbundet å bra mat äter fisk en gång om dagen fast gillar väll inte det så mkt :)

Efter att jag hämtat tjejerna så åkte jag med barnen till öppna fsk för pyssel och fika. När vi kom hem lekte barnen med kompisar.

Idag har jag och alvin varit på öppna fsk på babymassage det tycker han är så kul och trevliga mammor och pappa där ;) alvin blev trött och somnade (bilden med gröna mössan) vi åkte hem och bytte till vagn ut på hundpromenad sen lämba leo hemma gick en sväng till mötte jörgen på coop handlade lite och åkte hem å lagade lyxmat ;) bara vi medans grabben sov myys..

Efter att vi hämtat tjejerna på dagis så blev det sista dansträningen jag alvin å jörgen hängde i cafeet och philipe kom också dit. Åkte hem och fixade go middagen. Nattade tjejerna. Hämtade mamma som ska sova hos oss. Skjutsade jörgen på nattjobb och ska själv också jobba natt nu. Kommer att gå jätte bra det.
Får sova med alvin i morgon.

Alvin är så sjukt glad jämnt och hans glädje smittar verkligen av sig. Luna har blivit så kanonduktig på att skriva och plus och minus så man blir så himla stolt. Stella var med i tidningen idag då hon och dagis var på kulturskolan och dansade hon har verkligen intresse för dans och sång min super girlie ;) jörgen var på philipes utvsamtal häromdagen oxh han är jätte duktig i skolan och andra ser upp till honom, han är en bra förebild. Kort och gott jag älskar alla våra barn innerligt och är stolt över dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar