onsdag 1 januari 2014

Nytt år

Dagen före nyårsaftonen på kvällen så spelade jag och hon blixtenmonopol ganska kul spel. Badade dem och gjorde tatueringar också.

Igår fyllde jag år och barnen och jörgen väckte mig med tårta och paket. Sen fixade vi lokalen vid oss och sen kom min pappa och monica. Min moster monica m familj min lillebror och storebror. Fick fina paket och jag bjöd på smörgåstårta och sen kaffe och konserveras frukt med vaniljvisp.
Åkte sen och jobbade till klockan 22. När jag kom hem så var min mamma å krister hemma hos oss jag fick presentkort på belissima weei ;) och vi åt en god ädelostpaj som jörgen gjort och sen efterrätt glass marräng och chokladsås. När kl blev 12 så gick vi ut och skålade och sköt raketer. Mamma var inne med alvin och luna ville gå in för hon tyckte det lät för högt trots hörselkåpor.

I dag åkte jörgen till jobbet och medans alvin sov så bakade jag å tjejerna pepparkakor och målade dem. Vi fortsatte sen med den försvunna diamanten och ritade i målarböcker. Blev middag och sen myste med alvin tills han somnade.
Nu tittar jag å barnen på pippi och snart ska vi spela bamsespelet. Hade velat kolla på agnetas nyårskarameller men har man barn så har man ;) blir stig helmer story pch batman sen tror inte jag sett nån av dem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar