torsdag 19 december 2013

-9cm, jörgen fyllde år, luna hål i örat, öppnafsk

Det har gått lite segt på sista tiden vad gäller hälsosam livsstil har börjar stru ta i frukosten igen och känner att promenaderna inte hinns med men trots detta har jag nu -9cm runt midjan och det känns så jäkla bra. Känner mig mycket smalare fast än jag har en del kvar att jobba med.

I helgen jobbade jörgen hela tiden. Jag och tjejerna var mest hemma och lekte och bakade och städade. På söndagen kom stellas kompis leia och lekte och stella hade köpt en julklapp åt leia och var så stolt över den. På måndagen efter dagis tog luna hål i öronen en tidig födeösedagspresent det gock kanonbra lite ont för stundem bara hon var så stolt att hon hade klarat det på tisdagen hade hon visat hela dagiset sa hon. Senare kom monica m familj och mia och amanda hem till oss och fikade och firade jörgen fina paket fick han. Jörgen fyllde år igår men han jobbade men hann med lite fika.
I tisdags var jag och barnen på öppnafsk och pysslade det var jätte mysigt.
Jag och alvin var på babymassage igår och det är också mysigt
Idag jobbar jag och i morgon jobbar både jag och jörgen och amanda ska ha hand om gullealvin så go och glad han är.

På lördag ska vi handla juöklappar har bara köpt 4 hittills varsinn onepice till tjejerna och pärlpysselset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar