onsdag 11 december 2013

Gympa och dansavslutning. -6 cm runt midjan! Lucia

I söndags var den stressigaste dagen ever. Först göra i ordning muna tjejer sen stressa till söderskolans gympahall för gympauppvisni g så himla duktiga var dem. Så himla mkt folk och nästan i ga parkeringar. Direkt efter hade dem dansuppvisning på stan. Skyndade oss ner dit och där fanbs inte heller nå parkeringar. Släppte av dem med jörgen philipe och alvin sen skulle jag åka och jobba.
Veckan har gått fort och varit väldigt jobbig.

Idag såg vi på tjejernas lucia uppvisning på dagus åkte sen vidare till öppnafsk för pyssel fika och sång.

Efteråt åkte jag och alvin på bebisdate med några andra mammor trevligt
När jag kom hem så gick vi ut i skogen till ett vindskydd som jörgen luna och stella byggt.  Vi grillade korv.
När vi kom hem var vi slut och hade fredagsmys.
När barnen somnat kollade jag på änglagård.

Vill också tala om att hela 6cm har försvunnit från min mage känns skönt på rätt väg ;) fortsätter med promenader och bra mat.

Alvin har börjat fått smakisar och äter gröt på kvällen. Stella hade 4års kontroll idag och alvin 4månaders. Alvin vägde 7, 7kg och är 64, 5cm. Stella är 101cm


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar