onsdag 16 oktober 2013

Stressvecka

Känns som om att vi är mitt uppe i en stressvecka och jag börjar längta tills måndag igen..
Jörgen var på skolan igår sen skulle jag jobba några timmar och sen hade jag min skola så han hann inte sova något innan han skulle iväg och jobba natt. I morse fick han inte heller åka hem och sova för han skulle direkt på kurs som slutar kl 12. Jag fixade i ordning barnen i morse och packade picknick åt stella och gympakläder åt luna sen skyndade vi oss till dagis för halv 9 går dem till gympan. Jag tog med mig alvin till bibblan och här har jag pluggat lämnat in en inlämning i en kurs och håller på med en annan som ska vara inlämnad 24:00. Några andra inlämningar på måndag. Jörgen är hemma och sover nu men ska snart hämta alvin här sen tjejerna och åka på dans. När jag kommer hem ikväll så ska jörgen iväg och jobba natt igen. I morgon är det också fullt upp hela dagen. Måste vara på dagis senast halv 9 för då är det stellas tur att hå på rörelse med dagis. Jörgen blev utringd på lördag så han jobbar två nätter i helgen. Jag känner mig stressad men mest stressad blir jag av jörgens situation då det känns ohållbart att jobba så mycket utan att sova :( men nästa vecka är han föräldraledig och har bara några lektioner i skolan därför längtar jag dit till en vecka med lugnare tempo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar