tisdag 15 oktober 2013

Myskväll

Idag efter jobbet åkte jag till bibblan och pluggade fram tills dem stängde. När jag kom hem var tjejerna i fullgång med bad och middag sen mys och nattning. Jörgen åkte till jobbet och jag gav svenska hollywood fruarna en ny chans. Jag gillar helt klart montizami men vem 17 ger en kaffekokare som kärleksförklaring? Var det en hämnd för strykjärnet? Hon borde ha kommit med någon bättre kärleksförklaring tycker jag ;) sen den där gunilla hon tål jag liksom inte riktigt jag är nog allergisk :p.
Köpte en hel påse med kläder åt alvin i helgen från fb jag är jätte nöjd så himla fina kläder!
Ska på vallhovsklädbytardag tror det var i helgen? Behöver shoppa kläder åt brudarna. Super roligt att köpa nya kläder men begangnade kan också vara roligt den här gången går 20% till välgörenhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar