onsdag 23 oktober 2013

Mystisdag öppna fsk fika bibliotek

Igår åkte jag med mina 3 barn till öppna förskolan. Vi lekte, fikade och pysslade massa. Luna och Stella tycker det är så roligt där. Dem slutar kl 1 på dagis på tisdagarna så då hinner vi vara på öppna förskolan som dem tycker om.

Efteråt var vi inte så sugna på att åka hem så vi åkte ner på stan på Wanes Coffe och fikade tillsammans. Jätte mysigt att sitta och prata och umgås.

Vi gick vidare in på biblioteket sen. Vi spelade spel på datorerna. Pippi, mumin, pettson och findus m.m. Läste böcker och sen kom Jörgen dit efter personalmötet och vi byggde pussel. Vi åkte hem sen och åt mat tillsammans med Philipe.

Jag åkte efter maten hem till en kompis, Christian och vi spelade scrabble.
Övning till Scrabble Sm som är nästa helg i Uppsala. Ska bli så grymt roligt.

Idag har jag startat ett nytt projekt här hemma. Gör om vardagsrummet till barnens rum och Luna och Stellas rum har blivit ett litet och mysigt vardagsrum. Stort tungt projekt.

Mitt i det hela dyker flera saker upp. Så mycket tankar och stora val i livet. Kanske återkommer om det i ett senare inlägg tänker inte grotta ner mig i det nu.

Godnatt alla och hoppas att ni haft en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar