torsdag 17 oktober 2013

Öppna fsk, nya skor och bowling

Idag var jag och Alvin på Vallhovs öppna fsk för café och sång. Jätte trevligt med trevliga Hanna m.fl. efter öppna så åkte vi hem en stund tog sen med oss Jörgen och lämnade Alvin hos mormor. Vi hämtade tjejerna och åkte till skopunkten i Gävle. Dem köpte fodrade sneakers och Stella köpte finare svarta som hon ska ha på Alvins dop m.m.
När vi kom hem så kom mamma med Alvin och jag åkte med mamma på bowlingträning. Det gick ganska bra.
När jag kom hem så nattade jag alvin. Nu sover alla utom jag. Ska fixa iordning lite hemma m.m innan det är dags för mig.
I morgon ska vi till öppna fsk vallhov/björksätra för sång och lek.

Jätte fina skor och skönt material. Stella var jätte nöjd med dem här svarta skorna.

Båda 2 köpte denna sko och dem blev jätte nöjd med den med. Stella var lite besviken för hon ville ha rosa helst med hello kitty på men det fanns ju inte :) Jag tyckte dem blev jätte fina. Perfekt att ha på dagis innan den hårda kylan slår till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar