måndag 18 november 2013

Stellas 4års kalas

Stella hade vuxenkalas på lördagen och nära ocv kära kom och hon fick fina presenter. Jätte trevligt hade vi. När vi kom hem sen så fixade jag tacos till så mycket bättre.

På söndagen fixade vi iordning lokalen och tjejerna. Sen kom alla stellas underbara kompisar och åt marrängswisch och stella fick fina presenter. Vi lekte lekar som dansstopp, hela havet stormar, under hökens vingar kom, fiskedamm m.m. vi hade jätte roligt allihopa och alla var så fina och snälla. Avslutade med städning och sen pizza hemma.

Idag var jag med tjejerna hos tandläkaren sen åkte jag och barnen och lunchade på ikea. Barnen lekte i bollrummet medans jag tittade på mattor. Skjutsade dem på gympa träningen sen.

När vi kom hem så kom deras kompis stefi över och lelte och fikade.

Här kommer lite kalasbilder. Säga gärna till om jag ska ta bort nån bild på erat barn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar