torsdag 28 november 2013

Dop och jobb m.m

Den senaste veckan har bestått av dop och jobb. I lördags hade vi dop för alvin bilder kommer sen men finns på facebook. Det var otroligt fint med en dikt av philipe, mina tjejer sjöng du är så fin och jag tycker om dig, jag läste dikt ur bibeln gott fika trevligt sällskap min fina alvin fick fina namn alvin  benjamin jörgen. Vi hade tipsrunda med fina priser min bror kristoffer vann. Vi åt på monroes efteråt hade lördagsmys såg på sex and tje city min favorit serie och favorit film!

På söndagen var jag på fängelsemuseumet med killen som jag är kontakt person åt. Väldigt intressant. Vi fick lyssna på en digital guide. Rekomenderas för barn men från ca 7år.
På kvällen var vi hem till nanna lilla mimmi och maria och hälsade på och lekte jag luna och stella.

Har jobbat 2 nätter denna vecka igår var jag på babymassage med alvin. Somnade tidigt igår var så himla trött.

Idag åkte jag och alvin på föräldraträff det handlade om temperament. Jag vet inte om jag ska gå fler gånger för jag kom ihåg allt hon pratade om exakt samma som för 4 år sen. Jörgen åkte till jobbet efter skolan oxh jag hämtade på dagis.
Nu leker dem med saga och jag väntar på ica matvaran som kommer hem med storhandling skönt slapp man göra det den här månaden.
Rekomenderas ica.se handla på nätet få hem maten 130kr extra

Nu vilar jag och laddar för en till natt på jobbet. Har även fått jobb hela helgen.

Har städat lite idag och i morgon är det dags för julpynt.

Ha en fortsatt bra vecka alla!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar